Η ΔΕΥΑ Αγρινίου ως φαίνεται δημιούργησε θέμα στην τοπική κοινωνία και μάλιστα γιορτινές μέρες με τα ραβασάκια που έστειλε για τους λογαριασμούς. Μάλιστα σήμερα για το θέμα παρενέβη με ανακοίνωση και η Λαϊκή Ενότητα Αγρινίου, χαρακτηρίζοντάς τα, εκβιαστικά και  εκφοβιστικά!

Πάντως είναι γεγονός ότι αυτή η επιχείρηση «σκούπα» της ΔΕΥΑΑ στο Αγρίνιο και διακοπές σε παροχές που οι ιδιοκτήτες έχουν  οφειλόμενα ποσά, που υπολείπονται των 100 ευρώ άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου», παραμονές Πρωτοχρονιάς .

Στο agriniosite.gr ήρθαν νέες καταγγελίες, αυτή τη φορά, όχι για τους λογαριασμούς αλλά  για τις καταμετρήσεις της κατανάλωσης ύδατος,

Μαζί λοιπόν με τους λογαριασμούς έφθασαν και άλλα  ραβασάκια που ζητούν από τους ιδιοκτήτες να δώσουν  οι ίδιοι στη ΔΕΥΑ Αγρινίου την ένδειξη του υδρομέτρου!!

Ένας λοιπόν από  τους καταγγέλλοντες μας έστειλε την επιστολή της ΔΕΥΑΑ, η οποία αναφέρει τα εξής15778367_1377913885593311_1409389629_o

 «Σας πληροφορούμε ότι περάσαμε…. να πάρουμε ένδειξη του υδρομέτρου  αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό.Μετά από αυτό θα πρέπει σε διάστημα 5 ημερών να μας δώσετε την ένδειξη μόνοι σας , διαφορετικά θα χρεωθείτε κατ εκτίμηση, σύμφωνα με τις συνηθισμένες καταναλώσεις».

Βεβαίως υπάρχουν περιπτώσεις που τα υδρόμετρα είναι σε σημείο, που οι υπάλληλοι δεν μπορούν να προσεγγίσουν, όμως οι πολίτες που έκαναν την καταγγελία ανέφεραν ότι ποτέ αυτό δεν έγινε κατά το παρελθόν αφού τα υδρόμετρα τους είναι προσβάσιμα και ορατά για τους υπαλλήλους της ΔΕΥΑΑ χρόνια τώρα.

 Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι ο Συνήγορος του Πολίτη, στο πρόσφατο παρελθόν, είχε χειριστεί τέτοιες αναφορές-καταγγελίες. Πολίτες διαµαρτυρήθηκαν και για τις ηµεροµηνίες κατά τις οποίες πραγµατοποιούνται οι καταµετρήσεις της κατανάλωσης ύδατος, οι οποίες όταν δεν τους έχουν γνωστοποιηθεί εγκαίρως από τις υπηρεσίες ύδρευσης, δηµιουργούν αφορµή αντιπαραθέσεων µε αυτές. Η εκ των προτέρων γνώση εκ µέρους των καταναλωτών της επόµενης καταµέτρησης, τους παρέχει τη δυνατότητα να ελέγχουν µε ακρίβεια την κατανάλωσή τους και να γνωρίζουν το χρόνο της επερχόµενης χρέωσής τους και όχι να καλούνται οι ίδιοι να δώσουν την ένδειξη στη ΔΕΥΥΑ . Αυτή η δυνατότητα, τους παρέχεται µε την αναγραφή επί του εντύπου του λογαριασµού που λαµβάνουν, της ηµεροµηνίας της επόµενης καταµέτρησης. Σύµφωνα µε την πρακτική που ακολουθούν οι υπηρεσίες ύδρευσης, η διαδικασία καταγραφής των ενδείξεων ακολουθεί συγκεκριµένο και προκαθορισµένο πρόγραµµα (λ.χ. καθορισµός διαδροµών καταµέτρησης). Ως εκ τούτου, είναι δυνατό να καθορισθεί ο χρόνος της επόµενης καταµέτρησης, µε ενδεχόµενες µικρές αποκλίσεις. Αξίζει ωστόσο να σηµειωθεί ότι µόνο σε τρείς εκ των δέκα περιπτώσεων που εξετάστηκαν από το Συνήγορο, στα έντυπα των λογαριασµών ∆.Ε.Υ.Α., αναφερόταν η ηµεροµηνία της επόµενης καταµέτρησης. Έτσι ο  Συνήγορος του Πολίτη προτείνει, όχι άδικα, την καθιέρωση της αναγραφής της πιθανολογούµενης ηµεροµηνίας.

Νανά Θεοδωροπούλου