Σε κάποιες περιπτώσεις παρατηρήθηκε δυσλειτουργία με τη διασταύρωση της διεύθυνσης κατοικίας, η οποία είχε αλλάξει στη φορολογική δήλωση, ωστόσο επιλύθηκε άμεσα και πλέον η διαδικασία έχει απλοποιηθεί
Ομαλοποιήθηκε η δυσλειτουργία που είχε παρατηρηθεί στην πλατφόρμα Power Pass εξαιτίας των λαθών που προέκυπταν με τις φορολογικές δηλώσεις πολιτών οι οποίοι είχαν αλλάξει διεύθυνση κατοικίας.
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχώρησε άμεσα στην αντιμετώπιση, απλοποιώντας ακόμα περισσότερο τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το Power Pass, προσαρμόζοντας το σύστημα ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες οι οποίοι αλλάζουν τη διεύθυνση κατοικίας τους στην ΑΑΔΕ μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση.
Έτσι, για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις, προσωρινά δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση που κατέθεσαν μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση.
Επιπλέον, από χθες το μεσημέρι οι πολίτες ενημερώνονται στην πλατφόρμα του Power Pass ότι, εφόσον επιλέξουν να περάσουν οι αλλαγές στα στοιχεία τους, θα χρειαστεί να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση.
Η συγκεκριμένη δυσλειτουργία φέρεται να αφορά σε 2.500 πολίτες σε σύνολο 2.600.000 αιτήσεων που έχουν ήδη υποβληθεί.
Πρόκειται για δικαιούχους που υπέβαλαν πρώτα την αίτηση για το Power Pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, όπου άλλαξαν τη διεύθυνση κατοικίας τους, κάνοντας εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για την επιδότηση ρεύματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάστηκε επανυποβολή της αίτησης. Σε όλες τις υπόλοιπες, η αίτηση προχώρησε κανονικά.
Από τις 17 Ιουνίου, ημέρα που άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή, τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες ότι η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να γίνει πριν την αίτηση για το Power Pass.