Πλήρης περιγραφή θέσης
Αρμοδιότητες
- Εύρυθμη λειτουργία της υποδοχής, ταμείου, check-in, check-out.
- Εκτέλεση βασικών καθηκόντων πχ προετοιμασία πρωινού μπουφέ, καταγραφή προμηθειών, τοποθέτησή τους σε αποθηκευτικούς χώρους.
- Ενημέρωση και εξυπηρέτηση επιθυμιών πελατών.
- Χειρισμός κρατήσεων, παραπόνων, μηνυμάτων πελατών.
Προσόντα
- Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας.
- Επαγγελματική εμπειρία
- Kαλή γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Εrmis Win
- Άριστη επαφή με πελάτες και συνεργάτες.
- Άριστη γνώση H/Y, MS Office.
- Ομαδικό πνεύμα και ικανότητα συνεργασίας.
Ζητείται νέα-νέος, ευγενικός, πρόσχαρος, επικοινωνιακός, με γνώσεις καφέ και ποτών και καλή γνώση Αγγλικών part-time ή full-time για service σε ξενοδοχείο του Αγρινίου. Αποστολή στοιχείων επικοινωνίας/βιογραφικού
Είδος Εργασίας: Μερική απασχόληση, Πλήρης απασχόληση
Esperia Boutique Hotel