Με έκπληξη διάβασα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωση του ΚΤΕΛ Αιτωλ/νίας , σύμφωνα με την οποία τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στις 07/01/2017, πραγματοποιήθηκαν δήθεν κανονικά, ενώ είναι παγκοίνως γνωστό ότι λόγω των επικρατουσών κατά την ημέρα εκείνη καιρικών συνθηκών, τις οποίες η Διοίκηση του ΚΤΕΛ γνώριζε και σε κάθε περίπτωση όφειλε να ενημερωθεί γι΄ αυτές, δημιουργήθηκαν σοβαρά προβλήματα στις συγκοινωνίες και ειδικότερα στη διαδρομή από Αντίρριο μέχρι και Αθήνα, με αποτέλεσμα αυτοκίνητα και επιβατικό κοινό που κατευθύνονταν προς Αθήνα να καθηλωθούν επί 12 ώρες στο δρόμο και να φθάσουν στον προορισμό τους την επομένη ημέρα. Η ανακοίνωση αυτή του ΚΤΕΛ Αιτωλ/νίας αποτελεί πρόκληση και προσβολή για το επιβατικό του κοινό που το στηρίζει τόσα χρόνια και η οποία γίνεται ακόμη μεγαλύτερη από την απαράδεκτη στάση του Προέδρου του , ο οποίος σε έκφραση παραπόνων συγγενικού μου προσώπου για την ταλαιπωρία που υπέστην κατά την μετάβασή μου στις 07/01/2017 από Αγρίνιο προς Αθήνα με λεωφορείο του ΚΤΕΛ (ξεκίνησα από το Αγρίνιο ώρα 12 π.μ. της 07/1/2017 και δεν έφτασα στην Αθήνα διότι το λεωφορείο επέστρεψε πάλι στο Αγρίνιο στις 12 το βράδυ, με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση μου προς Κύπρο ώρα 8μ.μ της 07/1/2017 καθώς και την πτήση της 08/01/2017 και ώρα 9.35 π.μ , την οποία έκλεισα τηλεφωνικά κατά τη διαδρομή μου προς Αθήνα με αποτέλεσμα να επιβαρυνθώ την δαπάνη αεροπορικών εισιτηρίων συνολικού ποσού 302,94 € ), απήντησε προκλητικά και με ύφος «ότι για όλο αυτό που έγινε φταίει ο κρατικός μηχανισμός και όχι το ΚΤΕΛ, το οποίο δεν φέρει καμία ευθύνη ……………………….» .
Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει κύριε Πρόεδρε !!!!!!!!!
Ένας Αγρινιώτης επιβάτης του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αιτ/νιας